- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

torsdag, mars 26, 2009

Lenge siden sist!

ojojoj, nå er det veldig lenge siden jeg blogget sist! Tiden går så utrolig fort for tiden, skolen maser nok, og rett og slett så blir det lite tid til blogging, men skal bli flinkere:)

Siste innlegget jeg skrev var at jeg ville ha Benedicte hjem igjen fra Alta. Og vet dere hva? Benedicte kom overaskende på døren min dagen etter. Jeg åpner døren og forstår det liksom ikke helt. Jeg begynner å grine, så begynte Benedicte å grine, så stod vi der og klemte hverandre. Herligt! Vi hang i en uke, til hun måtte tilbake. For det første så hadde Benedicte kommet hjem fordi hun var syk, vanskelig å tilvenne seg Alta, når en er vant med en rolig plass som Haugesund:P

Ellers så har jeg hørt ganske mye på sangen "love story" av Taylor Swift, og har begynnt å bli litt lei kan man si.

Onsdag 18. mars reiste klassen vår og to andre klasser på skileirskole i Røldal. Første dagen var vi i trekket i Røldal, med herlig sol som steikte alpefettet i ansiktet. BRUN! Hyttene vi hadde fått(bildet), var ganske små, eller jaffal den hytten vi fikk. Litt typisk. Hadde en benk for to, mens de andre hadde stor skinnbenk. Jaja, det var jo ikek slik at vi skulle være i hyttene dagen lang heller:) Torsdagen gikk vi på langrenn til Vågsli skisenter, og siden vi kom sent til skisenteret giddet bare noen å renne i trekket. Etterpå var det hytte kos og av slapping:) Siste dagen var vi i Røldal trekket og skillet i ansiktet ble bra! men forsvant dagen etterpå.. men man kan tydlig se hvem som var på skileirskolen:-)

I helgen var jeg i en kompis, Robin, sin 18 års dag. Han hadde leigt et lokale i Førre, og det kom nesten 200 folk. Møtte mange nye og gammle venner, gøy! Hadde bare veldig vondt i bena når jeg skulle komme meg hjem, og heldigvis fikk jeg sitte på med min kjære venn Håkon hjem. Thank you!
Ikke gi slipp på å lese bloggen min! Skal bli mye flinkere til å blogge fremover:)!
-Helene

4 kommentarer:

  1. Hei Helene.
    Nå er det lenge siden du har lagt inn en blogg. Nå har det jo vært påskeferie og alt! Her i Qatar har det ikke vært påskeferie for alle, Svein har jobbet hele påsken, men vi har fått med oss ørkenkjøring(i sanddynene)med bil,ganske tøfft!Så på påskeaften var det båttur utforbi Doha city. Kjekt det også.
    Hils Robin og gratuler han med 18 års dagen. Klem fra oss 2.

    SvarSlett
  2. Du har fått ett fancy bloggdesign :) mye finare enn mitt :P Enklare å lesa her :)

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv