- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

lørdag, mars 07, 2009

Vil ha Benedicte hjem

I går kveld var Jannike, Håkon og jeg hos meg og så film på tv. Vi spiste sjokolade, kjips og popcorn. Lars hadde andre planer så han ditcha oss. Vi satt hos meg til sånn ca. kl. 01, så fant vi ut at vi burde få litt søvn, for i morgen, som er i dag, skal vi til Jannike. Blir gøøy. Men lurer veldig på hva jeg skal ha på meg.

Har begynt på den andre Twilight boken, new moon. Spennende! Har dere lest eller sett filmen? Vist ikke; da bør du se den. Vet at Benedicte(bildet), bestevennen oppe i Alta på folkehøgskole, ikke har sett den. Derfor skal hun og jeg se den når hun kommer hjem igjen:D

Gleder meg veldig til hun kommer hjem. Hun kommer først hjem til konfirmasjonen til lillesøsteren, Maren, 1. mai, men så reiser hun igjen 3. mai, men kommer for godt hjem igjen ti dager etterpå. Gleder meg veldig! I sommer skal jeg og Benedicte henge sammen mye. Lurer på om jeg skal reise til Hove med flere venner, men tror kanskje jeg og familien skal reise til Frankriket og Spania samtidig som Hove..

På mandag skal jeg ha sosiologi prøve, veldig kjedlig med prøve på en mandag. Men heldigvis skjer det ikke særlig ofte.


- Helene Pedersen

3 kommentarer:

  1. Hei du! :D Flotte blogg du har, prøve å følga med på an så ofta eg kan! ville bare sei te deg at benedicte e faktisk hjemma te søndag, så grip sjangsen mens du kan!
    *Susanne

    SvarSlett
  2. merka det du;) Kom på dørå, kos va det!:D prøve å lesa på din blogg o, men ende opp med at eg nesten aldri e innpå her:P må rett og slett bli flinkare:)

    Men du? har ikke linken til din blogg, kunne du ha sendt den? eller kan snakkest på skolen i morgen også, vist vi treffes;)

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv