- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

tirsdag, februar 24, 2009

Brunette

Ja, jeg har blitt brunette. Skulle bare farge håret mitt til den orginale fargen, men det ble altfor mørkt synes jeg. Årh, vil ha blondt hår igjen! Angrer virkelig..

Ellers så fyker dagene forbi. I helgen var jeg hos mormor og morfar på Bømlo med min yngre søster Synne. Det var kjempe koslig; vi gikk på Kina resturang, bakte gode boller, slappet av og shoppet:)

I dag shoppet jeg enda en gang. Jeg kjøpte knall rosa sko til sommeren og store gull øredobber! Å gleder meg sykt til det blir varmt og man kan gå i lettere klær. Er ganske lei av vinteren og regnet!

Gleder meg til i morgen, da skal nemlig jeg og Ellen henge. Vi skal bort til victoria, en venninne av Ellen fra Sira, hvor det også er flere folk. Blir gøøy! På fredag skal jeg i selskap til Iselin som fyller 18år i morgen, onsdag den 25 februar. Fun fun fun. Ellers i helgen skal jeg på jobb, og så bør jeg begynne å øve til den fæle uken som komme etter ferien; ett foredrag og to prøver, blææ. Gleder meg virkelig til sommeren kommer!

Apropos sommer, ja, jeg skal på Madonna konsert! Jippi! Mamma sto opp tidlig mandag morgen for å bestille billetter til Madonna konserten som skal være i Oslo i Juli, og hun fikk billetter! Mamma prøvde tidligere å få tak i billetter til den første konserten som ble lagt ut, men hun var akurat litt for sen. Gleder meg!

Det blir så herligt med sol å varme! Et av de tingene jeg husker best fra sommertiden i fjor var volleyball kampene vi hadde i lekse- og fritimene på skolen og i fritiden. Da samlet det seg mange venner og ukjente for å spille på sand volleyball banene rett ved skolen. Solen skinte og sanden var herlig og varm, lovely. Må gjentas folkens!

- Helene

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Vil gjerne være med på Madonnakonserten, det hadde vært knall!
    Det er bra at du nyter ferien,men du er ganske aktiv allikevel, send et bilde av deg som brunette,du er sikkert fin som det også, passer godt til de nye skoene og øredobbene!

    SvarSlett
  2. Har blitt litt mer vant med brunt hår nå, så liker det mer og mer:) Hehe, ja får vel sende et bilde til dere der nede i Qatar:)!

    SvarSlett
  3. Hei Helene.
    Ja, det bør du gjøre. Vi gleder oss til å se deg igjen!

    SvarSlett
  4. Førnøyd med nye brunhårfargen? :-))

    SvarSlett
  5. Hei du brunetta!
    Har du glemt adressen eller ...??
    Vi venter på bildet av deg !!

    SvarSlett
  6. Det var nå koselig at du og Benedicte møttes selv om hun ikke var helt på topp!
    Håper hun er frisk nå!
    Hvordan går det med kjøringen, er det trygt for oss å komme hjem i mai??
    Håper det går greit på skolen, det er jo innspurten dere er midt oppe i!
    Gleder oss til å treffe deg (dere) igjen!

    SvarSlett
  7. Hei alle sammen! ja, e fornøyd med brunfargen nå:) Blitt litt lysere:)

    Uff, må jeg virkelig sede ett bilde? kan vi ikke snakkes over skype? pappa har jo fikset kamera:D

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv