- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

torsdag, februar 19, 2009

Film kos

Nå sitter jeg og min lille søster Oda å ser på filmen Narnia. Veldig koslig film! Så mye på serien om Narnia som gikk i desember hvert år før jul når jeg var yngre.

Lille søsteren min har problemer med tennene sine, så i dag har hun vert på sykehuset og trukken tenner med full narkose. Så nå sitter vi altså her og ser Narnia.

Senere i dag skal jeg og resten av skolen på konsert på byscenen. Her skal noen fra MDD ha konsert eller noe. Men det positive med at vi skal gå på konserten er at vi får fri i morgen! Kjekt å ha ferie ein dag før;)

I helgen skal jeg til mormor og morfar med søsteren min Synne. Er ikke så ofte hos mormor og morfar, så det blir kjekt å se dem igjen:) Resten av ferien vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, men jeg skal jaffal jobbe litt, trenger stadig litt mer penger!

- Speaks

5 kommentarer:

  1. Jøss, du kan jo jobbe hos meg, så kan jeg sage ned noen trær på hytta du vet.

    SvarSlett
  2. Hei Helene.
    Jeg prøver å legge inn kommentarer til deg..
    Får det ikke til. Prøver denne gang også.Kanskje det ordner seg nå?

    SvarSlett
  3. Jepp, nå har du kommentert:)!

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv