- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

onsdag, desember 17, 2008

Uke 48, bør begynne med presangene

mandag var det lite som skjedde. Var på jobb, og ellers ingenting enn skole;)
tirsdag reiste mamma og pappa til London med jobben til mamma, og siden jeg har hund måtte jeg være hjemme med han, mens lillesøstrene mine var hos farmor. Det var koslig og avslappende, men også litt skummelt:P
Onsdag. Endelig kom dagen som jeg skulle se forestillingen Narnia, som min lillesøster Oda spiller med i. Jeg skulle også ha vært med på denne forestillingen, men jeg trakk meg begrunn av at jeg ville ha tid til å jobbe og for å ha litt fritid:) Jeg og Synne så premiæren, og Oda synes det var knall kjekt å stå på scenen igjen, og det var stas med blomster etterpå. Etter forestillingen var det hjem, for så å gå tur med Tassen.
torsdag så jeg Narnia forestillingen igjen, jo nemlig fordi jeg skulle se den med Ellen og Elisabeth også;) Før forestillingen gikk jeg og Ellen å shoppen litt, Elisabeth var syk så hun kunne ikke være med alikevel.. Jeg prøvde å få unnagjort noen presanger, men jeg klarte ikke en eneste en.. må snart sjerpe meg.
Jahoo, fredag!! I dag reiser Ellen, Elisabeth, pappa og jeg til hytten vår på Bømlo. Gleder meg også til i morgen for da kommer resten av gjengen inn;) Om kvelden spiste vi god mat og koste oss, og Elisabeth lærte oss poker, og, hehe, vi ble sittende oppe å spille til kl 04.00 om morgenen. Det ble mye spilling av sangen pokerface. Kl. 4 gikk vi opp for å prøve å legge oss, men det gikk ikke akkurat nei, vi jenter ble sittende i sengen og snakke om alt mulig til kl 6, men til slutt måtte vi bare legge oss ned for ellers ødelegger vi neste dag, hem..
Lørdag! Offameg, vi sov til kl 10.00.. Men men, vi gikk opp og spiste deilig frokost, og litt senere ringte Jannike og spurte om ikke hu kunne stikke innom litt tidligere enn planlagt, og det var jo veldig greit:D Senere kom resten av jentene, og kvelden ble utrolig gøy! Vi laget taco, brownie og spilte singstar og buzz. Det ble litt drikking, men bare for å bli litt mer brisne;) Kvelden gikk utrolig fort, og i 2 tiden var det også noen som ikke hadde mer stemme igjen, og følte seg trøtte etter den forige kvelden.
Søøøndag.. Trøtte og slitne. Jeg begynte å bli slakk, vondt i hode og feber.. Alle var litt hang over så vi gikk en liten tur til det fryktede spøkelseshuset som ligger ca 5 min fra hytten. Huset er faktsik et skikkelig spokey hus! Masse gamle ting og ødelagte ting. Jeg har aldri turt å gått inn, men alle de andre skulle selfølgelig innom og ta litt bilder. Etter alle var ferdig inne i huset tok vi noen gruppebidler utenfor, hyttegjengen vettu! Vi tok mange bilder, og tuslet sakte hjemover. Kl. halv 3 kom pappa og mammen til Maria for å kjøre oss hjem. Det var en koslig liten hyttetur, som må gjentas:D! På veien hjem ble jeg veldig dårlig, så jeg lå meg på benken da jeg kom hjem, og satset
på at jeg sov det av meg til mandagen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv