- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

onsdag, desember 03, 2008

Uke 49, begynner å komme i julestemning!

Mandag er alltid den kjiipe og treige dagen i uken. I dag hadde jeg engelsk fremføring i engelsk timene, foredraget gikk ikke så greit egentlig. Ble nesten bare opplesing fra arkene, jeg hadde rett og slett ikke lagt nok arbeid i det, men men.. Etter skolen skulle jeg egentlig på jobb, men siden jeg skulle ha spansk prøve i morgen, tok jeg meg fri. Jeg leste noen timer, og etterpå tok jeg og pappa flere bilder, som jeg skal redigere til et bilde.
tirsdag var det utrolig lite å gjør på. Satt hjemme og tok litt bilder, gikk tur med Tassen og slapte bare av. I spansk timene i dag hadde jeg prøve.. Det gikk sånn halveis tror jeg, satse en 4:) I dag var Elisabeth syk. Og skolen er ikke helt den samme uten!
Det som jeg er mest fornøyd med onsdagen var at jeg fikk Jannike OG Hanne til å skrive blogg! Nå blir det kjekkere å skrive siden jeg nå vet at det er litt flere enn Elisabeth som leser bloggene mine! I starb timene skulle jeg og Elisabeth ha egentrening i gym. Elisabeth hadde gjort klar god(?) teknomusikk fra "Elisabeths hits 05", ja du kan bare tenke deg hva som var på den cdèn..heh.. Siden det var fotball kamper i hallen, gikk vi inn på styrkerommet, skiftet og var klar for opplegge Elisabeth hadde mekka. Plutselig kommer det en haug med gutter inn som skulle trene styrke der inne, HELE timen som sa tydelig, vi tenkte "shit" men vi tenkte positivt, og satte oss på spinningsyklene superklar til en hard treningsøkt. Helt til vi bestemte at, neei, la oss gå inn i garderoben med mattene, and so we did. Vel.. vi lå oss ned på mattene, tok noen situps, og resten; sladder. Lite trening ble det jaffal! Vi lå og snakka om alt mulig, ganske koslig å bare ligge der og snakke. Må gjentas! Etter timen kjøpte vi oss Softshake is, bare for å lette på litt på samvittigheten.. Etter skolen satt jeg på emd Elisabeth sin mor som kjørte meg innom jobb. På jobb var det ingen barn den første timen så jeg bare tulla rundt omkring. Den siste timen var det heller ingen barn, så jeg gikk å trente styrke.
Til i dag, Torsdag, hadde jeg gjort klar speilrefleks kameraet mitt ved å lade opp batteriet, men neeida, batteriet var tomt det!! wtf?! så jeg kunne ikke gå rundt i media timene og knipse litt her og litt der... Ellers så har jeg skreve søknad til Vero Moda, skal bare ta et bilde av meg selv med i søknaden så går jeg bortom i morgen etter skolen:) håper jeg får jobb, har nemlig litt lyst på en ny jobb, siden i barnepassen er det lite å gjøre og det hadde hvert utrolig kjekt å jobbe med klær og mote! Etter skolen gikk jeg på trening, MRL med step, og siden det var lenge siden jeg hadde trent "dans", var det litt øvelse å få trinnene inn igjen:S
fredag var det jobb etter skole, og etter jobb var det pizza med jobben! Knall koslig, men en nedtur; vi kunne vist komme gratis inn på kraznha og gratis drikke, men det viste ikke jeg, og siden jeg ikke hadde fest klær i vesken, gikk jeg heller til Heidi, en vennine jeg jobber med, og så julefilmen "Hjemme Alene 1". Var koslig det, men begge var ganske trøtte og skulle på jobb tidlig om morgenen, så ble det en litt tidlig kveld:)
Lørdag var det jobb 09.30 til 13.30, og etterpå amanda. Skulle få julehandelen overstått, eller hvertfall begynne, men det ble bare en halv presang unnagjort.. uhu.. Etter amanda kjørte jeg hjemover, sykt kalt! Var helt is når jeg kom hjem. Slappet av hjemme noen timer til jeg stakk bort til Siri, hvor Maria også var. Siri passet hennes søte lille brør, som herjet myye! Vi så "Bernad og Bianca", lenge siden sist jeg så den!, og etterpå når minstemann hadde lagt seg, så vi poseidon som gikk på tv:) Vi lagde, eller steikte hetter det vel, en pizza, og så på the voice og grodde pc.
Som sagt så er søndager bare chill. Men denne søndagen er det litt ekstra kos, 2. søndag i advent! Pappa og mamma laget deilig pinnekjøtt, mmm<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv