- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

torsdag, januar 08, 2009

Long time, no see..


Nå er altså ferien forbi, og skolen har startet med et pang. Snøen faller ned, men forsvinner dagen etterpå. Er ikke livet herlig? skolestart var en fysisk har dag; måtte komme meg ut av den deilige varme senga og ut i kulden. Slurve, slurve. Arrh, nå er klokken for mye, må opp, komman Helene, dette klarer du. Laget meg et nyttårsforesette; sykle til skolen. Wrooom, så var jeg på vei til den første skoledagen. Fikk ny mobil til jul! Og målet er å ikke ødelegge den, dette klarer du Helene.. ææ.

Skole dagene fyker av sted, og det er allerede torsdag den 8. januar. I går kveld snødde det god tykk snø utforbi, jaha tenkte jeg, nå blir det snømann! Våknet opp i dag og det første jeg hørte var lyden av bil i våt slam, eller slum som jeg kaller det. På skolen i dag hadde vi som vanlig media- faget og i dag skulle vi lage tegneserie stripe! fun fun fun. Laget en merkelig historie om min vennine Ellen, og ja, fortellingen er faktisk ganske sann(hehe) neeida. Det som var litt dumt var at vi ikke kunne desige figurene selv på en lett måte, men faste figurer som man kunne putte inn, jaja helt greit for en første gangs greie. Nå er det snart fri time for meg og Jannike, ja det er bare oss i klassen som har den fritimen. Lurer på hva vi skal finne på denne gangen? Vi pleier alltid å finne på noe løye, f. eks lage film og redigere teite bilder. Men i dag tror jeg vi bare kjøper kakao nede i kantinen:)

Senere i dag skal jeg og denne tegneserie innhaveren på trening. Jeg og Ellen har ikke prøvet den nye timen på treningssentert kalt Afro moves, så vi tenkte vi skulle teste den ut, og smoothie etterpå:)

I ferien har jeg for det meste slappet av, sett filmer, shoppet og jobbet. Kjekt i tjene inn penger igjen. Før ferien var jeg med Håkon, som absolutt ville bli nevnt i denne bloggen, og vi så film og spiste bamsemoms:) I helgen skal jeg jobbe på fredagen og passe unger etterpå hos noen jeg kjenner. På lørdagen blir det shopping med Maria, Siri og Iselin om ikke de reiser til fjells. Krysse fingrane for shopping.

2 kommentarer:

  1. Så flink du e t å oppdatera bloggen din! Alltid kjekt å lesa ann, og ikkje minst bli nevnt! Digge jo sjølsagt tegneserien din:)

    Ellen <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ellen<3 Selfølgelig blir jo du nevnt!

    <3

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv