- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

tirsdag, januar 20, 2009

Chill Week

Nå er det en uke fri fra lekser og prøver på skolen for meg. Men dette er bare en liten oppladning til de neste ukene, hvor jeg har opptil 2 prøver hver uke. Kjiipt. Så denne uken tar jeg alt med chill; musikk, bok lesing og trening:) Lenge siden jeg har trent mange dager på rad! Skoledagene fyker av sted. Tiden går egentlig altfor fort, men samtidig blir det utrolig deilig å bare bli ferdig med vidergående skole. Vil komme meg ut å oppleve verden! Tror jeg bare kommer til å studere, altså ikke fri år eller folkehøgskole. Men jeg er veldig usikker.

Begynnte nettopp på boken "Ps: jeg elsker deg", fikk den til jul, så jeg tenkte jeg burde lese den:) Har også lest teorien til billappen, nesten ferdig! Gleder meg sykt til å få lappen i hånden. Men begynner først med øvelseskjøring med lærer den 30. januar. Satser på å få lappen på dagen, 02. juni, men tror neppe jeg klarer det, dessuten har jeg nok ikke en bil, hehe.

I helgen som kommer fyller Hanne 18 år, og vi skal i selskap:) gleder meg! Det er så gøy når folk blir 18! Lurer på hva jeg skal ha på meg.. Bør ikke gå på shopping, er nemlig i sparemodus:P spørs hvor lenge det varer..

I helgen vare jeg på filmen Twilight med Ellen og Guro. Utrolig kjekk film, den må du se:) Før filmen gikk vi på kina resturang. Vi skulle egentlig til Røver, en øy utenfor Haugesund, men båten ble innstilt begrunn av storm, så vi hadde heller jente kveld:) På lørdagen gikk vi ut til en i klassen,Vegard, hvor det var fest. Etterpå sov jeg hos Ellen, og bare slumret hele søndagen..

-Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv