- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

søndag, januar 11, 2009

Lite å finne på

I dag er det søndag og det blåser storm ute, og det har regnet hele dagen. Egentlig er det ganske deilig, bare sitte inne i varmen, spille god musikk og slappe av og høre regnet plaske mot vinduet. Musikken jeg har spilt mest av i dag er nok The Perishers, Coldplay, Kent og Oasis. Satt meg ned med tegne boken min i dag, etter en laang pause, og begynnte å tegne klær og moter. Har lest blader og fått mange nye ideer og mer inspirasjon. I går kveld surfet jeg rund om kring på nettet og endelig fant jeg en snowboard jakke! Har letet etter en slik jakke leeenge. Bestilte egentlig en jakke og briller fra Amerika, men etter 2 ukers ventetid fikk jeg mail om at jeg ikke får den alikevel: kjiiipt. Men nå fant jeg en enda finer og litt mer meg jakke, storfornøyd! Den er banan gul, hehe. Og rosa briller:) gleder meg som en liten unge til å komme opp på fjellet igjen, og bare renne nedover bakken i puddersnø, selfølgelig med den nye jakka. Pleier å reise opp til Sauda, for der har farmoren min hytte, men er ganske lei av Sauda, så tror vi heller reiser dagsturer til Røldal eller no, å kanskje leier en hytte med venner. Sommeren kommer snart! jippi. Planla litt med en vennine om biltur til Roskilde i Danmark i sommer, men så kom jeg hjem og fant ut at vi skulle til italia. Litt dumt, men festivaler kan man ta igjen en annen gang, tillogmed senere samme sommer.
I dag skulle egentlig jeg og Ellen på kino, filmen Australia eller Twilight, og kinamat, meen vi gadd ikke. Tar det heller senere i uken, og da kan vi jo også bruke kulturkortet:)

Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv