- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

søndag, januar 25, 2009

Suprise!

Ei vennine, Hanne, ble i helgen 18 år. Foreldrene hadde lagt en overaskelse om at typen, Ferdi, fra Nederland skulle få komme på besøk her til Haugesund. Jannike var med henne når Ferdi plutselig kom inn på rommet hennes uten varsel. Hanne begynnte å gråte av glede og ble rett og slett overlykkelig! Jannike knipset med kameraet, og fortalte den romantiske historien videre til alle nysgjerrige jentene i klassen dagen etter. Men historien slutter ikke der, som Hanne trodde. Selskapet begynnte kl. 19.00, og det skulle være et enkelt selskap med film og kake, men moren hadde stelt i stand fest til henne med alle hennes gode venner. Hanne begynnte atter en gang å gråte av glede når hun entret lokalet de hadde leigt, dere skulle ha sett det! Ble så rørt at jeg nesten begynnte å gråte. Alle ga henne en god bursdagsklem og så begynnte festen.

Gleder meg veldig til jeg også blir 18, 2. juni, ja det er lenge til, men det er lov til å glede seg:) Har min første kjøretime på fredag, offameg, men jeg kjenner kjørelæreren fra før av så det letter på, hva heter det? Gruheten? Tja men dere forstår. Har kjørt ganske lite bil begrunn av at mamma har fått seg automatgir, litt drit for meg.

I dag kom mamma hjem fra Oslo, hvor hun har vert på trening/aerobic kurs gjennom jobben, og jeg fikk Nike sokker og håndledsband, greit å ha:)

Denne uken har jeg vert flink til å trene; hver dag utenom søndag, som jeg som oftes tar helt chill. Synes det er utrolig kjekt med trening, og det er kjekt å bli bedre innen aerobic. Prøver hele tiden å få med meg venner på trening, mye kjekkere å trene med venner:) Siri var med meg på den nye timen kalt "Afromoves" på torsdag, og hun likte det så godt at hun nå vurderer å melde seg inn også, jippi.

Øveraskende nok har jeg også begynnt på en bok som jeg fikk til jul, "Ps: I love you". En utrolig romantisk og fin bok. Har sett filmen på forhånd så jeg ser det ekstra godt for meg. Det er en veldig typisk jente bok, men jeg anbefaler den fordet om:) Neste bok jeg skal lese blir "Twilight", som nå har en stor suksess på kino. Den skal jeg lese på engelsk, trenger en bedre engelsk:P Ellers hører jeg veldig mye på Muse for tiden, et utrolig bra band! Og når en av sangene kom i filmen Twilight gjor ikke det saken bedre:) Akkurat nå spiller jeg Ron Sexsmith, som spiller utrolig fin og rolig bakgrunnsmusikk når jeg foreksempel skiver blogg, men hører også på Robert Pattinson, hovedrollen i Twilight som selv synger i noen av sangene i filmen, veeldig fint.

- Helene

2 kommentarer:

  1. Kjekt å få lesa ein fin oppdatering øve ka så skjedde i helgå! :D Det va deiligt å lesa. TAKK! <3

    SvarSlett
  2. Bare hyggeligt Hanne! Fortjente det så sykt! Bra noen e innom her å lese i det heila tatt, TAKK igjen!<3

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv