- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

mandag, januar 26, 2009

So what, I`m a rockstar.


Sier denne overkriften deg noe? Kanskje at jeg ikke bryr meg om hva folk mener osv, men nei, hehe, det er faktisk den sangen jeg og Siri går å nynner på denne uken. Det som er litt dumt er egentlig at vi ikke kan teksten helt, men litt kan vi jaffal(?). Synes Pink- So what er en utrolig morsom sang med en morsom tekst og en av de kuleste musikk videoene jeg har sett. Gror sangen.

Dagen i dag har vert grei. Skole, og mandager er alltid harde. Var så vidt jeg klarte å stå opp. Pleier, som sagt tidligere, å ringe pappa, som allerede er på jobb når jeg skal stå opp, å spør om jeg kan kjøre scooter til skolen i dag(om det er glatt ute eller ei). Ja, var heldigvis svaret; slumre slumre slumre. Asj nå må jeg stå opp.

Har spansk prøve i morgen, offameg. Kan virkelig ikke spansk! Helt greit med gloser og slike ting, men å sette sammen spanske ord for å få en handling og ikke minst en mening, og i tillegg i perfektum eller i infinitiv, blir ikke bra. Wish me luck!

-Speaks later

3 kommentarer:

  1. Ein Pink sang faktisk:P jaja sånn kan det gå...
    Spansk e gøy Helene:D:D:D

    Testing kommentering på bloggar

    SvarSlett
  2. Nice det Håkoen!:D Blei gla eg nå, tusen takk:D nå, lag deg blogg Håkon!!

    SvarSlett
  3. Va så lite:P Jaja må bare komma i rett sinnsstemning her så ordna det seg vett du:D

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv