- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

mandag, februar 02, 2009

Puddersnø

På søndag var Maria, Jannike og jeg i Røldal og surfet ned bakken i puddersnø. Himmelen var blå med sterk sol og livet var bare herlig! Moren til Maria skulle også stå på ski i Røldal, så isteden for å ta buss, satt vi på med henne:)

Dagen i forveien var Maria, Jannike, Lisa og jeg i byn og spiste kina mat, atter en gang. Etterpå stakk vi på Jappen å leigte filmen "Awake". Veldig bra film!:) Vi gikk tidlig hjem for å få litt søvn før vi skulle opp tidlig neste morgen.

Vi kjørte i nesten to timer før vi var fremme. På veien opp ble jeg, som alltid, kvalm. Hater det!! Men det gikk heldigvis over:) I bakken hoppet vi og bare nøyt det. Jannike kjente to andre jenter der oppe så vi rant litt med dem. Heldigvis knakk ingen noe, som Maria gjor forrige gang hun var i Røldal.

Det som var veldig morsomt med denne turen var Jannike. Hun kan ikke ta trekk! Hu mista staven, fikk ikke tak i T- en eller ufoen og hu datt; alt i trekket. De som styrte trekke måtte sette ned farten nesten hver gang hun skulle på, haha.

Fikk testa den nye banan gule jakken min og de rosa brillene, storfornøyd! Men kunne ønsket jakken var litt mer baggy, men men. Tror jeg bør vurdere å kjøpe hjelm til neste gang.

Gleder meg allerede til neste dagstur jeg skal på. I mars skal 2. trinn til Røldal i tre dager, håper det blir bra!:D

<3

4 kommentarer:

  1. Det hørtes kjekt ut å være på skitur til Røldal. Deilig med så fint vær og fint føre.
    Vi har det godt å varmt, men det blåser litt.
    sjekk bloggen. Snakkes!

    SvarSlett
  2. Så masse du har skreve i d sista! Kjekt:)
    Digge bildene <3

    SvarSlett
  3. Uuh, fancy goggles! Gratla :D

    SvarSlett
  4. Takk takk:D kjekt at dokker lese:D

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv