- Håper du liker bloggen min og at du synes den er lærerik og morsom å lese:)

mandag, februar 09, 2009

Lugg

Ja, nå har jeg altså klippet meg lygg. Jeg og en venninne, Siri, var på shopping runde på torsdag, og plutselig fant vi ut at, hem, kanskje vi kunne klippet oss lygg? Vi gikk inn til en frisør salong på senteret og spurte hvor mye de tok for å klippe lygg, damen svarte at det kunn var 50 kr. Wow! Hadde forventet meg opp til 200 kr. Siden det var så pass billig og vi har tenkt på lygg lenge, klippet vi oss lygg. Det var veldig merklig egentlig. Uvant, men fint:) Er fornøyd og det er Siri også.

Før vi stakk innom frisøren, shoppet vi litt. Jeg kjøpte meg en kjole/tunika som minner meg om sommer. Siri kjøpte seg en knallfin kjole med en sebra-lignende tights. Veldig fint!

Etter shopping runden kjørte vi hjem. Nå var det begynnt å frosse! Var veldig skummelt å kjøre, men vi overlevde.

Enda tidligere, etter skolen, fant Siri ut at hun ikke ville bruke penger på buss, altså at hun skulle gå hjem. Siri bor ca. 10 min fra meg, så vi gikk sammen. Turen var evig lang.

:)

2 kommentarer:

  1. Hei Helene. Det hørtes veldig spennende ut det med lugg. Fikk ikke frem noe fotoes av dere.
    Har du tatt bilde? Du må være forsiktig med kjøring på glatta!

    SvarSlett
  2. Har ikke bilde i dette blogginnlegget bare:)
    Altid forsiktig med kjøring på glatt;P hehe

    SvarSlett

Bildet mitt
Jeg er en jente på 17 år som liker å være med venner, tegne, ta bilder, høre på musikk, mote og å trene. Jeg har en hund, Tassen, som jeg er veldig glad i. Jeg kjører scooter til skolen men prøver stadig å sykle oftere.

Bloggarkiv